RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Nezařazené»CRT: Citroëny nevyšly v Hustopečích finančně naprázdno
    Nezařazené

    CRT: Citroëny nevyšly v Hustopečích finančně naprázdno

    Redakce RL.CZBy Redakce RL.CZ18.6.2013Updated:21.8.2016Žádné komentáře6 Mins Read

    Agrotec Rally Hustopeče nebyla k účastníkům CITROËN RACING TROPHY CZ 2013 přívětivá. Ze dvou posádek spatřila cíl jediná, Petr Chodura s Karlem Žáčkem. Valašský tandem v Hustopečích získal odměnu 850 € a dvanáct bodů do tabulky seriálu.

    Na startu třetího dějství se objevily tři vozy Citroën DS3 R3T, dva byly registrovány do CRT CZ 2013. Po dvou medailových pozicích se v Hustopečích obrátila štěstěna zády k Egonu Smékalovi s Monikou Hýbnerovou. Zlínská dvojice odstoupila po RZ5 kvůli problému s motorem.
    Ale ještě v průběhu první etapy Smékal zajel nejrychlejší čas v RZ3, která byla pro špičku MMČR zrušena.

    „Před závodem jsme pracovali na suchém nastavení vozu a už nejrychlejší čas mezi dvoukolkami na shakedownu správnost naší cesty potvrdil. I proto jsme vyrazili do závodu ve svižném tempu, bohužel po pěti kilometrech spadla hadice od turba a citroën ztratil výkon. Závadu jsem se snažil mezi vložkami opravit, ale něco podobného se opakovalo i na druhém testu. Proto jsme opravu provedli až v servisu před večerní sekcí. A hned třetí test jsme vyhráli, na čtvrté zkoušce, která byla hodně ovlivněna počasím, jsme zajeli druhý čas. To vše bylo povzbuzením do delší sobotní etapy," popsal zlínský jezdec. „Do ní jsme opět vstoupili vítězně, bohužel na přejezdu k šestému testu nám praskla svíčka a museli jsme odstoupit. Do servisu zbývaly tři měřené testy a nechtěl jsem poškodit motor. I přes tento výpadek jsem byl s průběhem spokojen. Jdeme stále kupředu a věřím, že pokud doladíme spolehlivost, na Bohemii můžeme opět závodit s absolutní špičkou dvoukolek," věří Smékal.

    Jediný speciál Citroën DS3 R3T dovedli do cíle na hustopečském náměstí Petr Chodura s Karlem Žáčkem. Stabilními výkony se posouvali pořadím dvoukolek, bohužel v sedmém testu ztratili více než pět minut po výletu z trati. Čtvrtá příčka v cíli ve třídě 5 (bez S1600) jim přesto premiérově zajistila zajímavou finanční prémii.

    „Závod jsme si užili a to i díky spolupráci s týmem Gekon Racing Tomáše Pletky. Výborná atmosféra v servisu se přelila i do závodu a i přes pár krizových situací, včetně výletu mimo trať, celkově přetrval dobrý pocit. S každým kilometrem, který s Karlem v DS3 absolvujeme, cítím pokroky a to je pro mě mnohem důležitější než body nebo finanční prémie. Proto se už moc těšíme na další závod a doufáme, že i tam bude pokračovat naše zrychlování," zhodnotil hustopečský závod Petr Chodura.

    Chodura - Žáček  Rally Hustopeče 2013

    Závodu se tentokrát zúčastnil i promotér CRT CZ Tomáš Pletka. Avšak ze zdravotních důvodů na začátku druhé etapy skončil.

    „Po delší pauze jsem se pozvolna rozjížděl, v závěru páteční etapy jsme profitovali z mokrých pneumatik, které jsme sebou vezli v rezervě. Šestý čas mezi dvoukolkami byl určitě slibný. Ale v sobotním ránu mě postihly žaludeční potíže, a tak jsem se rozhodl odstoupit. Cíl kvůli technice nespatřil ani Egon Smékal, a tak prapor citroënů dovedl do cíle jen Petr Chodura, kterému jsme museli po jeho výletu z trati zapůjčit některé díly z našeho speciálu," popsal soutěž promotér CRT CZ Tomáš Pletka.

    Bodový stav CRT CZ 2013 (po Rally Hustopeče): Smékal 36, Chodura 12


    CRT se přesouvá mezi jihomoravské vinice

    Agrotec Rally Hustopeče je čtvrtým podnikem Mezinárodního mistrovství České republiky 2013 a třetím kláním CITROËN RACING TROPHY CZ 2013. Na startu se tentokrát objeví tři vozy Citroën DS3 R3T.

    Jasným „tahákem" letošního ročníku CRT CZ je zlínská posádka Egon Smékal – Monika Hýbnerová. Na Šumavě i v Českém Krumlově nechyběla na stupních vítězů v hodnocení dvoukolek, navíc se Smékal vrací do Hustopečí s příjemnými vzpomínkami na předchozí starty. S „tajpárem" zde v minulosti několikrát opanoval hodnocení třídy N3 (současná třída 8).
    V Hustopečích se vzhledem k zařazení přihlášky do Evropského poháru objeví se startovním číslem 5.
    „Auto jsme připravovali standardně, vyměnili jsme některé komponenty a hlavně jsme se zaměřili na nalezení vhodného nastavení pro suchý asfalt. Máme několik variant a budeme čekat, jaké počasí bude při závodě panovat. I podle toho si vše odzkoušíme na předstartovním shakedownu.
    Hustopečské tratě jsou hodně charakteristické, popsal bych je jako české Německo. Určitě není na škodu, že tento závod je proti ostatním v mistráku výjimečný,"
    popisuje zlínský pilot.

    Smékal - Hýbnerová  Rally Hustopeče 2012

    Dvojice Petr Chodura – Karel Žáček se od Rally Český Krumlov pravidelně objevuje s vozem Citroën DS3 R3T v obou domácích šampionátech. Ve startovní listině hustopečského závodu jí náleží startovní číslo 35. Chodura se v Hustopečích objeví vůbec poprvé.
    „Na rally v Hustopečích se už moc těšíme. Na nových tratích chci získat hlavně další zkušenosti. Pomalu, ale jistě si začínám na auto zvykat, a tak věřím, že to v Hustopečích bude snad vidět i na časech. Ale stále se na vše dívám s velkým respektem.
    V neposlední řadě doufám, že se snad dočkáme lepšího počasí, které se třeba konečně umoudří," říká před startem Petr Chodura. „Na závěr nemohu opomenut pro nás důležitou změnu, kterou je započatá spolupráce s týmem Gekon Racing Tomáše Pletky. Jsem přesvědčen, že nás tato změna posune zase o kus dál," doplňuje.

    Chodura - Žáček  Rally Český Krumlov 2013

    Třetí vůz Citroën DS3 R3T, mimo pohárovou klasifikaci, představí Tomáš Pletka (st. číslo 31), po jehož boku se objeví spolujezdec Ondřej Vichtora. Milovický jezdec se na závodní tratě vrací po téměř roční pauze.

    Na soutěžní posádky čeká v Hustopečích dvanáct rychlostních zkoušek rozdělených do dvou dní. Start soutěže je v pátek 21. června 2013 v 18:30 z náměstí v Hustopečích.

    www.citroenracingtrophy.cz

    Kompletní kalendář CRT CZ 2013:

    18. – 20. duben Rally Šumava Klatovy
    24. – 25. května Rally Český Krumlov
    21. – 22. června Agrotec Petronas Rally Hustopeče
    12. – 14. července Bohemia Rally
    30. 8. – 1. září Barum Rally
    4. – 6. října Rally Příbram

    Hodnocení CRT CZ 2013 – DS3 R3T

    Účastníci CRT CZ 2013 budou v každém podniku bojovat o finanční prémii v celkové výši téměř 9000 euro a zajímavé věcné ceny. Ty obdrží v případě umístění mezi prvními čtyřmi posádkami třídy 5 (bez vozů specifikace Super 1600).

    Konečné umístění ve třídě 5
    (kromě S1600 ) Cílová odměna Body
    1. místo 4 000,00 € + 1 000,00 € Junior + 50 l ELF Turbo EVO 25
    2. místo 2 500,00 € + Sada autokosmetiky Citroën 18
    3. místo 1 500,00 € + maziva Total 15
    4. místo 850,00€ + upomínkové předměty Citroën Racing 12

    Bodový stav CRT CZ 2013 (po Rallye Český Krumlov): Smékal 36, Chodura 0 bodů

    Na základě nejvyššího součtu získaných bodů v jednotlivých závodech bude navíc dekorován celkový vítěz CRT CZ 2013, který získá voucher na náhradní díly v hodnotě 10 tisíc euro!


    Partnery Citroën Racing Trophy CZ 2013 jsou společnosti Total a Pirelli.
    Dalšími partnery jsou společnosti PSA Finance Česká republika, OMD, Dallmayr Kaffee a PAUL.
    Mediálními partnery jsou televizní stanice Sport5, www.rallylife.cz, časopis RALLY.

    Společnost GEKON RACING s.r.o., která zaštituje pohár CRT CZ 2013, je zároveň i výhradním distributorem náhradních dílů a přestavbových kitů pro vozy Citroën DS3 R3T a DS3 R1. V případě potřeby GEKON RACING s.r.o. poskytne všem zájemcům o starty s vozy Citroën detailní informace.
    Kontakt GEKON RACING s.r.o.: Tomáš Pletka, tel.: +420 777 853 681, gekonracing@email.cz, www.gekonracing.cz

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redakce RL.CZ

    Related Posts

    CTM Trophy CZ 2015 v Krumlově s osmi vozy

    Citroën Total Michelin Trophy CZ 2015 se představuje

    Agrotec racing team 2014: Obhajoba titulu, nové zkušenosti i zklamání

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.