S téměř 180 000 prodanými kusy pokračuje Citroën v úspěších řady DS. V rámci Ženevského autosalonu představí sportovní koncept DS4 Racing, jež bezpochyby vyvolá velkou pozornost.


Stejně jako u předchůdce, modelu DS3 Racing, vyšli inženýři Citroën Racing ze zkušeností získaných ve WRC. Duch mistrovského týmu mistrovství světa v rally se zásadně podpesal na designu DS4 Racing.

Karbon budiž pochválen

DS4 Racing dostal oproti sérii několik udělátek při jejichž výrobě bylo použito karbonu – část přední masky, difuzory a rozšíření lemu blatníků. Motor vyvinutý v Citroën Racing disponuje výkonem 256 koní, což je zároveň rekordní hodnota dosavadní sériové produkce automobilky. Navzdory sportovnímu zpracování vykazuje agregát velmi nízké emise CO2 – 155 g/km.

Citroën Racing věnoval maximální péči úpravám podvozku. Ten byl snížen o 35 mm a rozchod rozšířen o 55 mm vpředu a 75 mm vzadu. Brzdový systém staví na výtečných brzdách – 380 mm kotouče vpředu opatřili technici čtyřpístovými třmeny. Concept je vybaven většími koly o průměru 19 palců a 235/40 pneumatikami. Ráfky dvoubarvého provedení jsou navrženy speciálně pro model DS4 Racing.

Třešinkou na francouzském dortu je speciální šedý lak karoserie s matnou texturou. Struktura částic dává vyniknout charakteristickým křivkám karoserie a celkovému sportovnímu charakteru vozu.

Share.

Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

Leave A Reply