RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Soutěžáky»Zahájen prodej Citroënu DS3 R1 pro Česko
    MOTORSPORT - MISCS 2012 - OPERATION PRESSE CITROEN RACING - SATORY (FRA) - 27 TO 28/09/2012 - PHOTO : JULIEN CROSNIER
    Soutěžáky

    Zahájen prodej Citroënu DS3 R1 pro Česko

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý31.10.2012Updated:15.8.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Citroën Racing po úspěšném modelu DS3 R3T představil v rámci Deutschland rally sériovou šestnáctistovku DS3 R1. Zájemci mají nyní možnost tento vůz prostřednictvím stáje Gekon Racing pro účast na českých závodech zakoupit.

    Citroën DS3 R1 přichází na scénu

    Modelová řada DS3 je na soutěžních tratích už pár let pojmem nejen v kategorii WRC, ale i ve třídě R3T. Od letošního jara spatřila ve Francii světlo světa verze ve specifikaci R1.

    Atmosférická šestnáctistovka pod kapotou nabízí střízlivý výkon 125 koní. Podobně jako v případě konkurentů se jedná prakticky o sériový vůz s minimálními úpravami. Na pětistupňovou převodovku navazuje jednokotoučová spojka s keramickým obložením, rozvodovka je osazena kratším stálým převodem. Podvozek s upraveným ukotvením závěsů kol je doplněn speciálními tlumiči pérování Citroën Racing, ty však nejsou seřiditelné. Podobně jako u ostatních jsou standardem jednopístkové kotoučové brzdy na všech kolech, vpředu samozřejmě dvojité s vnitřní ventilací. Výhodou jsou šestnáctipalcová kola a hlavně několikaleté zkušenosti přenesené z verze R3T. Těch už se prodalo přes 100 kusů.

    ⇥

    Vůz je možno objednat pouze kompletně postavený s VIN registračním číslem a 4 závodními koly. Vůz je dle přání zákazníka možné dovybavit xenonovou rampou, střešním odvětráváním, závodními zpětnými zrcátky a podlážkou pro spolujezdce. Cena vozu je 25 tisíc Euro bez DPH a dopravy do Česka. V případě rychlého objednání lze dodat vůz už v průběhu prosince 2012.

    Citroen DS3 R1


    Technické parametry

    Motor:
    Řadový zážehový šestnáctiventilový čtyřválec DOHC o zdvihovém objemu 1598 ccm (vrtání 77 mm x zdvih 85,8 mm) uložený vpředu napříč. Nejvyšší výkon 125 k při 6000 ot/min. Maximální krouticí moment 165 Nm při 4200 ot/min.
    Převodovka:
    Pohon předních kol, pětistupňová převodovka. Stálý převod 13×64. Metalokeramická jednokotoučová spojka o průměru 200 mm. Hřebenové řízení s hydraulickým posilovačem.
    Podvozek:
    Vpředu zavěšení kol McPherson, vzadu torzní náprava typu H. Tlumiče pérování Citroën Racing, vinuté pružiny. Kotoučové jednopístkové brzdy, vpředu s ventilovanými kotouči průměru 266 x 22 mm vzadu s plnými kotouči průměru 247 x 9 mm. Šestnáctipalcová kola 6,5 x 16", pneumatiky 200×60 R16.
    Rozměry a hmotnost:
    Třídveřová zesílená samonosná karoserie s vevařeným ochranným rámem. Délka 3948 mm, šířka 1715 mm, rozvor 2465 mm. Rozchod kol 1520/ 1490 mm. Minimální hmotnost FIA 1180 kg. Bezpečnostní nádrž o objemu 50 litrů.

    Citroën Racing Trophy CZ zajišťuje společnost GEKON RACING s.r.o., která zároveň distribuuje náhradní díly a přestavbové kity pro vozy Citroën C2 R2 MAX a Citroën DS3 R3T. V případě potřeby GEKON RACING s.r.o. poskytne všem zájemcům o starty s vozy Citroën detailní informace.

    Kontakt

    GEKON RACING s.r.o. (Tomáš Pletka, tel.: +420 777 853 681, e-mail: gekonracing@email.cz)

    MOTORSPORT – MISCS 2012 – OPERATION PRESSE CITROEN RACING – SATORY (FRA) – 27 TO 28/09/2012 – PHOTO : JULIEN CROSNIER
    MOTORSPORT – MISCS 2012 – OPERATION PRESSE CITROEN RACING – SATORY (FRA) – 27 TO 28/09/2012 – PHOTO : JULIEN CROSNIER
    MOTORSPORT – MISCS 2012 – OPERATION PRESSE CITROEN RACING – SATORY (FRA) – 27 TO 28/09/2012 – PHOTO : JULIEN CROSNIER
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

    Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

    Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.