Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Rallye Monte Carlo 1999 – Ledové Waterloo na první erzetě!

      14.1.2025

      Rally Australia – Zbožňovaná, trpěná i nenáviděná

      12.2.2024

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023
    • Story

      KOMENTÁŘ: Rallylegend – už se ucho utrhlo?

      5.11.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 2. DÍL

      16.10.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 1. DÍL

      10.10.2025

      VIDEO: Preview RZ Kateřinice – Pržno / „Prženské paseky“

      14.8.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 2. díl – Na vlně nostalgie a naděje

      10.3.2025
    • Lifestyle

      Vychází kniha o MG Metro 6R4 Group B

      7.6.2025

      Mazej za pásku, Velký bratr Tě vidí!

      23.4.2025

      Dvě knižní publikace nejen pro fanoušky Subaru

      26.9.2024

      PREVIEW – RZ Bunč – „Svatební cesta“ – Barum Czech Rally Zlín 2024

      14.8.2024

      Na Barumce vyjde kniha o historii týmu Styllex

      25.7.2024
    • For Sale

      AUKCE – Ford Escort WRC – kastle číslo „4“ po Sainzovi

      21.8.2025

      Lancia Delta HF Integrale Evoluzione „Repsol“ Gr.A

      15.7.2025

      Lancia Delta S4 Gr.B – Boudo, budko, kdo v tobě přebývá?

      16.6.2025

      Tři turínské grácie Lancia Delta Integrale

      20.7.2024

      MG Metro 6R4 Group B – Machři jezdí do šichty Metrem!

      2.7.2024
    • Fotogalerie

      Rallylegend San Marino 2025

      4.11.2025

      Polski Rajd Legend 2025

      9.10.2025

      Barum Czech Rally & Star Rally Zlín 2025

      11.9.2025

      SECTO Rally Finland 2025

      29.8.2025

      EKO Acropolis rally Greece 2025

      22.7.2025
    • Soutěžáky

      Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

      21.5.2024

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022
    • Osobnosti

      VIDEO: Pavel Valoušek jun. – vzpomínka na projekt BF Goodrich Drivers Team 2008

      31.7.2025

      Ciao, capo! Odešel Claudio Bortoletto, “velký šéf” Jolly Clubu

      13.7.2025

      Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

      29.12.2024

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Journal»Závody»Černý s Kohoutem tentokrát cíl nespatřili
    Závody

    Černý s Kohoutem tentokrát cíl nespatřili

    By Roman Fluxa14.6.20113 Mins Read

    Jan Černý s Pavlem Kohoutem měli cíl Agrotec Mogul rally Hustopeče téměř na dohled. Soutěž ale bohužel nedokončili.

    Agrotec Mogul Rally Hustopeče zařazená do Mezinárodního mistrovství České republiky v rally je známá svým jedinečným charakterem rychlostních zkoušek vedoucích vinicemi v okolí města Hustopeče. Byla to další soutěž, kde Škodu Fabia R2 prezentovala nadějná posádka ve složení Jan Černý a Pavel Kohout. Rychlostní zkoušky, kde se často střídá rytmus, a úzké klikaté úseky jsou rychle vystřídány rovinatými a širokými silnicemi, byly před startem rally hodně ztížené naplaveninami z polí. Pořadatelé si ale dali práci a trať do startu soutěže uvedli do stavu, kdy se dalo bez obtíží závodit.

    Honza Černý s Pavlem Kohoutem krátce před startem využili testovací rychlostní zkoušku shakedown k posledním úpravám nastavení před samotnou soutěží a vydali se vstříc prvním ostrým kilometrům jihomoravské soutěže. „V Hustopečích se hodně často mění charakter trati rychlostní zkoušky. V technických úsecích jsme se s Fabií R2 cítili velmi dobře, ale citelně jsme ztráceli v rychlých pasážích proti kopci, kde jde víc o výkon motoru. Tam měla navrch auta kategorie S1600. Jako jezdci mi tato soutěž příliš nevyhovuje, ale ne všechny soutěže mi musí sednout. Mám radši techničtější tratě a v Hustopečích se mi třeba líbily poslední dvě rychlostní zkoušky. Taková kdyby byla celá soutěž, to by bylo moc pěkné. Naopak mi vyhovovalo vložení šotolinových úseků do rychlostních zkoušek," říkal k soutěži jako takové Jan Černý.

    V průběhu rally byl Jan Černý s Pavlem Kohoutem vedoucí posádkou ve třídě 6, kam patří vozy s objemem motoru do 1600 ccm a pohonem předních kol a pohybovali se kolem šestnáctého místa absolutní klasifikace. Posádka Černý – Kohout sváděla líté souboje s další Škodou Fabia R2 s níž závodila dvojice Dušan Kouřil – Karel Žáček. Nakonec ale obě Škody Fabia R2 Impromat Motorsportu cíl soutěže nespatřily a skončily s identickou závadou na posledním rychlostním testu. „U našeho auta došlo k prasknutí poloosy. Nedalo se dál pokračovat a my jsme museli na poslední RZ dobře rozjetou soutěž vzdát. Jednalo se pravděpodobně o závadu dílu od externího dodavatele, protože poloosa vydržela asi jen třetinu toho, co v testovacím autě," vysvětluje příčinu odstoupení při Rally Hustopeče Jan Černý.

    Další soutěží, kde se Jan Černý s Pavlem Kohoutem představí bude již na konci tohoto týdne Rally Krkonoše, kde se představí s Renaultem Clio R3. V Krkonoších se v minulém roce Honzovi Černému a Pavlu Kohoutovi velmi dařilo a skončili zde s Mitsubishi na skvělém pátém místě absolutně. „Krkonoše se mi moc líbí a zdejší technická trať je to, co mám rád. K tomu jsou zde vstřícní a milí pořadatelé a jedná se tak o jeden z nejpohotovějších závodů. Těším se také na svezení s Renaultem Clio R3. Budeme se snažit zajet co nejlepší výsledek jak mezi dvoukolkami, tak v absolutním pořadí," říká před startem Rally Krkonoše Jan Černý.

    Česko
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    Ivo Nowi Novák24.9.2025

    23. RALLYLEGEND 2025 – cesta do minulosti pod majestátním Monte Titanem

    Ivo Nowi Novák4.8.2025

    Barum Czech Rally Zlín 2025 – seznam přihlášených posádek

    Ivo Nowi Novák3.8.2025

    STAR Rally Historic 2025 – seznam přihlášených posádek

    Leave A Reply Cancel Reply

    Nadcházející události

    Lis 29
    Celý den

    Mikuláš rally Slušovice 2025

    Pro 6
    Celý den

    Pražský rallysprint 2025

    Zobrazit kalendář
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook Instagram
    Copyright 2010-2025 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.