Včera jsme představili studii Škoda RS 2000, jež měla premiéru na GTI Setkání U Wörthersee. Na koncernovém dýchánku se objevil také zástupce znčky Audi – AUDI A1 Clubsport QUATTRO.

Článek Škoda na GTI setkání u Wörthersee

AUDI vyslalo na sraz tuningářů do rakouska nádherných 503 bílých koní. Celé stádečko pak úhledně zabaleno v agresivním designu dostalo název AUDI A1 Clubsport QUATTRO. Ano čtete správně! 503 koní řehtá ukryto ve 2.5 litrovém pětiválci, známém z modelů TT RS a RS3 Sportback. Z nuly na sto zrychlí Audi za 3.7s, "dvoustovku" udělá za 10.9s…

Sportovní geny nezpře design Clubsportu. Stejně jako u vozů DTM umístili designéři koncovky výfuku na práh před zadní nápravu. Aby se "koníkům" cválalo co nejlehčeji, snížili v Audi váhu vozu na 1390 kg. Díky této redukční dietě zrychlí jedden z nejmenších modelů Audi na 100 km / h za fantastických 3.7 s. Šestistupňová manuální převodovka spolu s osvědčeným systém pohonu všech kol – quattro, pochází z modelu TT RS.

Audi A1 Clubsport QUATTRO "sedí" na 19ti palcových kolech turbinoidního designu, obutých do nízkoprofilových pneumatik o rozměru 255 / 30. Celou srandu uhánějící rychlostí dost přes 200 km / h mají zastavit šestipístkové brzdy ve spolupráci s perforovanými carbon / keramickými kotouči. Podvozek je stavitelný díky možnosti ovládání tlumičů.

Karoserii pokrývá matný lak v provedení Glacier White. V kontrastu s matem karoserie použili designéři černé sloupky ve vysokém lesku, mezi něž umístili střechu ze speciálního materiálu CFRP, jehož základem jsou tvrzená uhlíková vlákna. Zpětná zrcátka na bocích karoserie mají připomínat supersport Audi R8.

Audi A1 Clubsport QUATTRO

Vyzkoušejte si jízdu v Audi A1 Clubsport QUATTRO!

Chcete-li si tento tuningový kousek vyzkoušet a jste-li fanoušci hry Need for Speed, máte jedinečnou možnost. V unikátní verzi "Need for Speed World" si do 4. června můžete zajezdit online s kýmkoli na světě v multiplayer módu. Více na adrese:

http://world.needforspeed.com

Sdílet

O autorovi

Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

Komentáře