Na třetí soutěži slovenského mistrovství Rally Tríbeč se měla tuto sobotu odehrát premiéra posádky A-Teamu Jaroslav Orsák – Karel Vajík s novým Mitsubishi Lancer Evo 9 specifikace R4.

Orsákova premiéra s Lancerem R4 se odkládá

I když Orsák Rallysport věnoval přestavbě vozu maximální úsilí a dokonce obětoval start na populárním Rallysprintu Kopná, nová soutěžní zbraň zůstane stát v dílně. Důvod je banální. Dodavatel Kitu R4 nedodal objednaná lehká polykarbonátová okna. Odložená premiéra se uskuteční o týden později v Českém Krumlově.

Jaroslav Orsák nastoupí na start v Topolčanech s osvědčeným Lancerem Evo 9 skupiny N. Posádka poveze v přesile silnějších speciálů kategorie WRC a Super 2000 na dveřích prestižní startovní číslo 4. Třetí soutěž letošního DMACK Tyres RALLY – Mistrovství Slovenska, Rally Tríbeč, se vrací do kalendáře po dlouhých 24 letech. To znamená, že s výjimkou veterána Igora Drotára tratě nikdo nezná.

„Při neúčasti v Maďarsku a odstoupení v Prešově chceme získat co největší počet mistrovských bodů. Našim cílem je samozřejmě vítězství ve skupině N. Rychlostní zkoušky jsou pro všechny nové a to by mohla být naše výhoda," říká šestadvacetiletý jezdec.

Rally Tríbeč je jednodenní soutěž podobného formátu jako rallysprint. Tři měřené úseky se jedou třikrát a jejich celková délka činí zhruba 100 km. Největší diváckou atrakcí je městský okruh v Topolčanech. Závěrem děkuje ORSÁK RALLYSPORT team všem partnerům za skvělou spolupráci a podporu.

A-Team

Share.

Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

Leave A Reply