Emil Triner přivedl vůz Škoda Fabia 1,4 na druhé místo klasifikace dvoukolek. Zopakoval tak fantastický výkon z Českého Krumlova. Co se skrývá za rychlostní bývalého továrního jezdce Škody Motorsport?
Emile, zajel jsi další parádní výsledek. Jak jsi byl s průběhem závodu spokojen?
„Když jsem viděl zdejší trať, moc jsem nevěřil, že můžeme krumlovský výsledek zopakovat. Český Krumlov se mi určitě líbil víc. Tam je trať technická, uskákaná, často v zarostlé krajině.
Ale po hustopečském závodě jsem spokojen. Hlavně z toho, že jsme dojeli zdárně do cíle. Rally Hustopeče je opravdu těžká soutěž. Jede se po zrádných šotolinových pasážích, navíc průběh opět provázelo horko, to vše je náročné na techniku. Auta tady často odpadají a toho jsem se trochu bál. Taky nás v závěru začala trápit spojka, takže jsem moc rád, že vše vydrželo až na cílovou rampu.“
Dají se zdejší tratě k něčemu přirovnat?
„Tratě jsou tady zvláštní, úplně jiné než kdekoli. Asi nemají ve světě obdobu. A tak spíše než na podobných tratích, jsem často závodil v podobném horku, třeba ve Španělsku.“
„… za volantem fabie jsem omládl o dvacet let.“ Emil Triner
S fabií konkuruješ nejrychlejším dvoukolkám. Co za tím je? Jaké máš letos ambice?
„Ani já to nechápu. Navíc se mě na to každý ptá. Ale za volantem fabie jsem omládl o dvacet let. S áčkem mě to zase baví a jede se s ním hezky. Enka jsou přece jen více sériová auta a s nimi mi to moc nešlo. Co se týká ambicí, už žádné nemám. Jen se pěkně svézt a hlavně se pobavit.“